Řešíme: Výpadky kabelového připojení k síti na SIN

Sobota, 22. Září 2018 - 21:43

Aktualizace: nový software byl nahrán, ale bohužel nepomohl. Většině uživatelů kabelu připojení však funguje, případné problémy řešíme operativně. Problém je nyní v řešení s podporou. Děkujeme za trpělivost.

Řešíme výpadky kabelového připojení na Sinkuleho koleji. Dejvická kolej není zasažena.

Jde o chybu v softwaru našich nových switchů, která způsobuje, že po nějaké době přestane fungovat přihlášení do sítě přes kabel. Podařilo se nám ji dohledat a vyřešíme ji hned jak budeme mít k dispozici nový firmware - což bude snad už tento týden.

Zatím takovou událost neumíme detekovat sami, proto pokud se vám nejde připojit kabelem - a máte jej registrovaný - prosím ozvěte se nám na admin@sin.cvut.cz a switch pro vás restartujeme. Preventivně budeme všechny switche restartovat každý den ve 4:00, dokud neaplikujeme opravu.